Stickar för fullt

well då har man pillat lite med den redan existerane designen. eller ja rättare sagt entry & nav headers blev nya och passade även på att byta header. så lagom till tråkiga sensommaren blev ida bloggen lite mer sommrig.

 

Jag håller på och stickar klart 2 av halsdukarna jag håller på och gör. ska göra en till stallet och en till varadgs. till hösten. skippade att göra den gråbrun/gräddvita för nu. hittade nämligen 2 som nästan av klara sen förra vintern.

otroligt vad man kan hitta i saker amn inte packat upp från flytten ännu :P

Och ja jag vet att dom ser lite ojämna i kanterna ut med det är bara för jag drar och har mig. kommer vara korrekt när dom är klara. jag är ingen gud på att sticka.

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback