God morgon (host host eftermiddag) välrden

Eller ja kan jag ens säga det längre. det är väl mer god eftermiddag världen! sorligt nog vaknade jag nyss. detta är inte bra. i morgon ska jag till läkaren kl 14.30 och sen kl 18.30 ska jag vara på ridskolan och rida för första gången på år och dar.

 

Idag ska jag endå släpa med mig smabon ner till stranden och ta lite bilder. solen skiner fortfarande :P kanske ska jag ta och ta r bilder till fototriss.

 

Igår kväll gjorde jag hela 4 st franken-lack vilket är när man blandrar gamla slattar i en tom flaska och skakar om och får se vilken färg det blir.

Jag fick en skit snygg lilaröd med glitter i, lite i plommon. sen fick jag ett som är lite guldrosa, ser ut som persika orange/rosa, sen fick jag ett ljusare lila plommon. och ett baby blått. ska ta bilder senare :)

 

nu måste jag äta något.

Kommentarer
Postat av: Fanny (tiefling.blogg.se)

sv: Varsågod =)

2010-08-15 @ 16:24:16
URL: http://tiefling.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback