Höstfint i bloggen

Har pillat lite i designen igen och gjort små förändringar. inget direkt märkvärdigt, det vanliga, ny header, bakgrund lite font nyheter men annars ganska samma. lagt till blogloving & twitter i egna boxar i sidmenyn ser lite mer städat ut.

Jag är nöjd för bloggen vart sjukt mycket mindre rosa! gawd jag va trött på allt rosa i min blogg, rosa bakgrund med rosa entry & nav headers rosa länkar ja allt va rosa :P gjorde ont i huvet av att titta på :P men förhoppningsvis är detta mer bekvämt för ägat att se :P

 

nu ska jag kolla lite tv inna jag ska lägga mig i sängen och gå in i en djup sömnkoma. För om det inte regnar i morgon så ska jag måla flaggstången med ett till lager med färg :)

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback