Jag är imponerad!

Jag sitter och slumpar en massa bloggar för att kanske hitta en ny rolig blogg att följa.

Jag hittar denna tjejens blogg och jag vart helt otorligt imponerad av vad hon lyckats med i viktminskning.

Jag fick lite av den viljan tillbaka, jag har i stort sätt gett upp hoppet om att gå ner i vikt, jag har börjat rida igen vilket kommer stå för en del av min motion, jag blir helt genomvåt av svett efter en timmas ridning helt sinnessjukt vad jobbigt det är.

 

men jag har iaf funnit en blogg jag kan läsa när jag känner jag förlorar lusten till att kämpa. jag har 25 kilo att förlora jag skulle vara glad bara jag kom ner till 69.9kilo bara jag är under 70 kilo. jag va nere på 74 kilo när jag bodde i sverige, men sen flyttade jag till danmark och har inte gjort något, hunden rastar man och lekjer med i trädgården, visst kan jag ta henne på promenad men det är mer irriterande än jobbigt fyfiskt, då hon drar som en jävla traktor i kopplet.

men med ridningen kommer jag kunna komma någon vart lite iaf.

sambon har erbjudit sig att stötta mig genom att gförsöka äta nyttigare. så får väl ta upp han på det erbjudandet :P

 

men ikväll då ska jag äta min sista goda måltid på ett tag. sen blir det nyttiga smoothies och div sallader :) (älskar sallader, speciellt tonfisksallad)

här är en nästan helkropps bild på hur jag ser ut idags läget. Eller ja Juli iaf :P

 

 

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback