Jag har hittat min drömhäst!

jag har hittat min drömhäst... i mini format.
en lite shettis hingst men sjukt snygg färg och påbörrjad klicker träning.
jag har alltid viljat ha en shettis eller liten b-ponny som max till horsemanship, klicker träning och utställning.
och här är han! "min" hingst. han som kommer komma undan.

gudomligt vacker. för endas 3500 danska kr, vilket motsvarar 4400 svenska kr.
hade jag bara haft stallplats till hingst hade jag sålt kameran och lite till för denna skönhet. men sambon tyckte det räcker med att jag ska börja ridskolan igen.

men men vad kan man göra. hoppas bara jag hittar en häst som liknar han igen. gärna en hingst.
Den dagen kan kommer jag inte kunna häjda mig.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback