Jag vill ha något unikt

Usch jag är lite törtt på mina bloggdesigner. känns inte ens roligt att blogga pga dom jag haft på senaste. jag vill hitta någon som jag torr passar min smak på att designa en bloggdesign. något unikt bara till mig. men jag är så rädd att jag ska beskriva som en kratta och så blir designen som jag beställt inte alls som jag tänkt. :P jag vet jag är fjantig. jag vill ha något som folk kallat flickr-blogg fastän jag inte är en flickr-blogg typ lite fotoblogg med gulli gull pixel ikonwer söt transparent dropdown meny ... eller vill jag det? alla har sån design nu för tiden :P

 

jag vill iaf ha bloglovin, twitter, kontakt osv osv ikoner eller blah blah blah.

 

ne nu ska jag fan sova. palla detta. ont i ryggen har jag också:P

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback