Min intressanta vardag

Vaknade för ett tag sen nu sitter och väntar på att sambon ska bli klar med Starcraft II så vi kan åka till Stan, ska skaffa mig ett 2 pack sport-bh för 100dkk :) utöver det vetti fan vad vi igentligen ska göra i stan. men men känner jag måste ha sport-bh till att rida i, jag har ganska hyffsat stor hylla och det gör ont som fan i ryggen att rida i en vanlig bh ,med "resår axelband" ja jag vet det är inget suport what so ever för axelbanden kan stretchas ut ca 5-8 cm så tror jag ska använda sportbh lite till vardags också tror jag.

 

En annan sak jag tycker är irriterande är att mitt paket med nya ridskor ligger på posten i Vesløs 4 km bort dom kom in kl 07.14 i morses men jag kan slå vad om att jag inte får någon lapp i brevlådan idag utan får vänta tills i mrogon eller övermorgon med att hämta ut skoten. hoppas hoppas i morgon för skulle vara hur skönt som helst at få rida i dom i morgon.

 

men men dags att fortsätta att göra mig i ordning.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback