Nu jävlar ska magen bort!

Nu ska jag gå en lååång promenad med hunden. jag ska börja diet är det tänkt och en lång promenad med hunden om dagen och så ska vi i morgon tror jag åka till thisted och skaffa oss måltidsersättning, dvs diet shakes som jag ska ersätta ett mål om dagen med.

ja eller något i den stilen, Idag köpte jag även russin och torkade plommon till snacks och nätmelon till mellanmål. ska köpa med mig några granatäpplen i morgon älskar det!

 

nu jävlar ska jag gå ner i vikt på allvar!

 

 

bild från mig från 2008 när jag va på samma vikt som jag nu igen är 89 kilo

mitt mål är först att väga 69.9 kilo haha vad som under 70 kilo sen får vi se vart jag tar det. om jag är nöjd där eller om jag ska köra ner till 65. nu är det dags att gå cold turkey på allt sött och sliskigt.

 

jag va nere på 73 kilo innan jag träffa min smabo och flyttade till danmark. danmark gjorde mig fet iegn bleh!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback