Raid & problem med internet

Japp ikväll så va jag i ICC 10HC fick mig ett par nya shoulders att använda när jag fått ihop 5 till frost emblems till t10 head för setbonusen. då jag förlorar mina t10 houlders för dessa och där med setbonusen.

 

 

 

Tröttnade även nyss på internet och allt som har med det att göra. mitt internet bara kopplar bort och kan vara utan upp till 5-10 minuter i stärck bara helt sådär. vart helt vansinnig.

 

Dessutom så slutade facebook att fungera i firefox efter vi koppla på nya routern. sambon kan surfa facebook på sin dator men inte jag. så jag fick nog och uppdaterade till Opera. och än så länge älskar jag det. förutom att jag var tvungen att spara om alla favoriter och hela kittet och nu även spara lösenord.

 

Nu ska jag spela lite mer WoW.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback