Samma sak varje morgon

Usch vad jag stör mig på dessa morgonrutiner i detta hus. jag vaknar antingen med eller utan sambon. idag utan sambon han är i stan sen kl 09.00.

 

Hunden går fram och tillbaka vid huvudändan av sängen och norsar mig i öronen för att väcka mig. jag vaknar jag tar på mig min fula rosa oversixed morgonrock i plysh (skitmysig men ful som fan)

 

går upp öppnar dörren till sovrummet, hunden rusar ut och letar efter mat iköket trotts att sambon matade henne innna han åkte till stan.

 

sen släpper jag ut henne i trädgården medans jag går på toa.

 

kommer in här till datorn & kattungarna hoppar rutn i fönstret och river ner allt i sängen och sen går dom vidare och har pojkslagsmål på sambns databord och river ner allt dom kan hitta, smatidigt som stora klumpiga 25 kilos hunden tror att hon är en kattunge och kan leka med dom.

 

usch fy inte ens fått frulle ännu. ska ta en promenad ner till affären nu och se vad dom har. ska iaf äta andra halvan av min melon till frukost.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback