Tar en funderare över dagens händelser!

Sitter och tänker över dagen som gått. Måttligt uttråkad är jag dessutom, och trött! Jag har verkligen INGEn energi kvar i kroppen, och jag har endå inte gjort ett skit idag förutom kollat på när sambon har slitit med terassen och käkat gott!

jag menar hur jävla lat kan man bli, ibland önskar jag att jag bodde i en stad i storlek som Aalborg eller Århus, eller kanske Köpenhamn till och med. men här i lilla Amtoft händer det inget. dagens highlight var när bönderna kör förbi med sina stor maskiner till och från åkrarna. hadde vart annolunda om man hadde häst och hade kunnat spendera ett par timmar med att snygga till ute i staller eller putsa på hästen.

men men den dagen kommer den också. över jul & nyår ska jag rida mammas hästar och pyssla i staller varje dag! men tills dess får jag ligga på soffan och sappa mellan kanalerna.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback