Träskmonstret Aumi

Vaknade runt kl 12.00 idag och har sen dess legat i soffan med sambon och alla katter och käkat frulle och skummat igenom ett par avsnitt simpsons och top gear. Sambon ör nu ute och målar ett lager till på flaggstånge, jag har verkligen ingen ork till något idag, könns som jag har ont i varenda muskel i hela kroppen.

Jag vet iaf att jag måste diska upp all disk idag. men det gör jg fan senare. känns fan som jag inte fått sova på ett dygn, så trött är jag idag, det är helt sanslöst. hoppas att en dusch kanske kan hjälpa mig vakna till lite.

känner mig äcklig idag.

 

Kommentarer
Postat av: alice

vad fiin header!

du som tagit bilden? :)

2010-08-29 @ 20:17:32
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback