10 December: Ravioli & Cataclysm

Åh jag gick och la mig runt 23.00  tillsammans med sambon igår kväll, somnade runt 04.00 tror jag. kunde verkligen inte sova igen. Sen vankade jag av att sambon gick upp för att jobba kl 06.30 tänkte NEJ jag ska sova lite till ställde mitt alarm på 08.30 så jag inte skulle sova bort hela dagen. slutade med att jag va uppe igen runt 07.30 då det va något eller någon som hammrade i över en timma och slutade inte. jag blev helt skogstokig. Samtidigt som jag fick shasa på katten också för hon satt och tuggade sönder våra nya mörkläggande rullgardiner så det knastrade som bara fan.

Men men ska Göra mig lite ravioli till frukost och hoppas jag slutar må illa. Jag mår oftast illa när jag sovit för lite. så hoppas fan det slutar med lite mat i magen.


Annars då? Jo som ni redan visste så har jag suttit och lvlat min Rogue, han är snart lvl 84 så det är framsteg iaf hehe.
Igår när jag flög runt fick jag mig lite fina screenshots på hur lite av nya världen ser ut. Har en favorit ifrån Deepholm från delen som heter Crimsom Expanse. underbart rött område. Klicka på miniatyrerna för en mer rättvis bild. ville inte minska ner bilderna till 600px som min design tillåter.

 

Nu ska jag gå och göra min jäkla ravioli och kanske titta om det är något kasst på tv så hör tidigt på morgonen.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback