11 December: WoW och mer WoW

Jag gör inget annat.
Eller jo... idag var vi ute i huset och packa och rensade ut allt det sista vi hadde där och lasta på trailer och in i bilden. Nu ska tvättmaskinen säljas och lite saker mer ska packas upp i lägenheten. Vi orkade inte packa upp så mycket idag. vi båda var helt utslagna ikväll. Nu har jag just stängt ner mitt WoW för kvällen.
Tänkte slänga mig i soffan med ett glas cola och titta lite på tv innan jag ska sova.

Nu är man dessutom bara 5 bars till lvl 85 YEY finally!!!
Sen ska man bestämma sig vad man ska lvla efter det :P faktiskt ingen aning :P
Men jag får allt se. Nu ska jag göra det jag nyss sa. blir ett bildlöst och tråkigt inlägg det här.
Jag lever!

Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Tack! :) Grattis till dig. Har som tur bra hjälp så den sista delen lär gå ganska så snabbt ändå. Mycket instanser osv.

2010-12-13 @ 11:41:29
URL: http://Darksess.soclog.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback