15 December: Fattiglappen

Godmorgon alla. elletr vad säger man, jag vaknade iaf för ca 30 minuter sen. Sitter och försöker vakna till liv igen men det går sådär känns som jag bara vill lägga mig i soffan eller sängen och sova en halv dag till.
Har inte bloggat på mycket på senaste men jag spelar WoW. städar, lagar mat, umgås med sambon eller sover ganska hela tiden hehe.
Sen är jag extremt trött på min design, kvittar vad jag gör så får jag inte till en stilren och go design det blir alltid trist och överplottrig. jag har fan inte kunskapen att koda en hel jävla design.
och känns så jävla trist att uppdatera bloggen pga att den är så tråkig.
Men hoppas få en slant över någon dag att beställa en design hos någon en dag.
Glömmer dessutom bort att fotografera med min kamera med. jag vill ha ett stativ den kan sitta på så den är frammer jämt. nu ligger den nerpackad i kamera väskan i ett hörn i sovrummet.

Igår fick vi iaf alla julklappar köpta, nu ska vi bara köpa julklappar åt varandra. vet inte riktigt exakt vad jag ska köpa till min älskade Sonni men får helt enkelt hitta på något.

blir en bildlös uppdatering, ni får överleva :P

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback