17 December: klockan är 18.00 och jag sitter i morgonrocken



Hur pinsamt är det på en skala?
Sambon är iväg idag och är nere hos grannen och ska festa ikväll jag ska sitta här uppe och svära över hur högljuda dom är och vara grinig hemmafru.
Ne sanningen är att jag verkjligen inte Orkar göra ett piss idag. Jag tror till och med attjag vill ha snabbmat. men det enda denna håla saknar så är det en pizzeria. man msåte åka en mil för det.

Jag ska göra grabbarna nere hos grannen lite ischoklad ikväll igen. dom har fan munchies på skiten. Igår gjorde jag vit ischoklad som blev jätte god så sambon ville lämna det till mig, och inte sno allt det goda. naaww :D

Kanske skulle man ta en dusch och hitta linne & mysbrallor iaf. känns lite mesigt att ha suttit i mrogonrocken hela dagen. eller vad säger ni?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback