21 December: Jul jul kom hit nu jul


Sitter och har migrän igen. Kvittar vad jag än gör så försvinner det inte. jag borde åka till apoteket och köpa något receptfritt mot migrän men det blir fan aldrig av.

I natt gick jag och la mig ca 1 timma efter sambon. och pang! så hadde jag sån migrän att jag ville gråta och kunde inte somna. gick upp tog 2 st ibumetin, det hjälpte hadde nästan somnat när jag fick sambons armbåge i ansiktet och vaknade upptäkte att migränen var tillbaka så va det kört. jag somnade runt 04.30 tiden tror jag.
Vaknade av att smabon vaknade för jobbet runt 06.00-06.30 tiden. pratade med han lite
Vi bestämde att vi skulle till kommunen i morgon då jag måste ha mitt pass som är hos svärmor.

Skulle in till stan med bussen vid 10.00, jag skulle till stan och köpa sambons sista julklapp och prova lite klänningar till nyår, men det skulle aldrig hända. trotts att jag satt alarmet på 10 så somnade jag om med mobilen i handen och vaknade kl 12.00 att någon bankade i väggarna.

Känner mig utvilar men migränen är som sagt tillbaka. ska äta lite nu tänkte jag kluara på vad vi ska äta till middag idag och ta på mig kläder.

Nu vill jag bara julen ska komma! vill få stressen översötkad osv osv.
Frulle nu!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback