25 December: En massa fina klappar

Igår vad det julafton och trotts att vi inte fick en så bra start på kvällen så slutade den gott nog.
Ibland händer det oväntade saker när man minst anar det.
Sambons farfar fick åka ambulans till sjukhuset igår innan julmiddagen då han tappa medvetandet. Bättre det säkra före det osäkra. alla blev väldigt ledsna över detta men vi fick till slut en trevlig jul. jag och sambon stannade tills kl 23 tror jag det var. så en sen julafton.
Jag saknade min familj jätte mycket. var ju som de som läser redan vet meningen att jag & sambon skulle till sverige till jul & nyår. men då vi inte hadde pengar nog till det så fick vi bli hemma.
 Vi hoppas snart kunna åka till sverige och fira en extra liten mini-jul men min mamma mormor & min lillebror Mikael.

Jag tog lite bilder igår men har inte orkat lägga in dom på datorn ännu. har legat i soffan och tittat på julfilmer hela dagen. just nu är det Simpsons the movie eller vilken ordning det nu stavas på.
funderar på att zappa mig till en annan av alla 5000 julfilmer som visas dagen efter julafton.

Det får bli ett bildlöst inlägg denna gång igen då jag inte hunnit / orkat göra något åt våra julbilder från iår.

Snart nyår!
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback