27 December: En heldag i stan

Idag vaknade vi tog på oss kläder och åkte till standirekt. jag han varken sminak mig eller äta frukost. så har gått riunt och vart "naken" idag och sett hemsk ut och letat efter ny BH och något till nyår. men på HM har dom verkligen inte min bh storlek. antar att boobielichious kvinnor får gå till finbutikerna. köpte mig en 85D jag fick nätsan prova 85E .... fatta E jag var en gång i tiden en liten 70C tänk vad åren ar tuttatt till mig. men Nu jävlar så är min ryggvärk böttre. rejäla axelband som stöttar upp och en BH som verkligen passar! fick dock köpa en lite förlägning till den för 85 i den modellen jag prova satt väldigt tajt. men nu så.. så jävla bekväm! förlägningen gjorde också att jag nu kan använda min röda BH som va för smal runt om också.

på Hm hittade jag istället en klännign emn jag tror det är ett nattlinne men för att vara ärlig så ser det mer ut som en bekväm sommarklänning än nattlinne så den kommer åka på på nyår. hur fel det än är.
Men den kosta iaf 50 danska kr på rean så den fick slinka ner. köpte även en myst-shirt med hello kitty på osm jag kan ha när jag slappar här hemma.

skulle ta bilder på allt men jag orkar verkligen inte. jag är helt slut efter en hel dag inne i centrum med sambon.
Han köpte ett väggfäste till våran tv till väggen så ikväll ska dom montera upp tvn på väggen .. äntligen :D

Bjuder på en bild från julafton.


Liten del av julbordet på julafton.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha! Tuttfia! =)

2010-12-27 @ 19:12:51
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback