4 December: Bilder på lägenheten

Nu fick jag äntligen Photoshop installerat så jag kunde öppna och små redigera mina RAW-bilder från kameran.
Här är bilder jag tog på lägenheten igår. det är lite mörka bilder då vi ännu inte har bra lampor nog och jag har inget stativ så ja .. do the math :P
det blir mysigt här nu. saker börja komma på sin plats. advent-stjärnan är på plats och tavlor på väggen osv osv. nu ska vi bara ha upp tvn på väggen och få bort sista lådorna här och var.

Lägenheten är en 2 rok på 31kvm litet men mysigt. perfekt till mig sambon och katten. (tror till och med att katten sitter och i en mysig pose och slickar arslet på en bild)

här är lite bilder. ni får navigera er själva :P







Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback