6 December: World of warcraft Cataclysm inatt


Inatt släpper dom nya expansion jag sett fram emot. Jag har inte spelat WoW på ett tag då jag tyckt det vart trist. och jag har spelat väldigt lite efter senaste stora patchen. Jag har väntar gärna på att Cataclysm ska släppas i natt innan jag börjar spela och utforska allt nytt.
Dock så blir det inget med att stå och köa utanför Fona i natt då sambon ska upp runt 05.30 och åka till jobbet. Så jag får tålmodigt invänta min expansion tills han kommer hem med det efter jobbet. han ska även förbi Jysk och köpa rullgardiner till fönstret. så ja jag missar iaf sen stressiga natten och jag lär inte bli world eller server first till lvl 85 haha xD som om det någonsin skulle hända. Men men kommer bli ruskigt roligt att gå tillbaka rill min Rogue som main igen. Tröttnade på min Shaman fick alltid slänga på mig healinggear och vara guildens healbot i raids trotts att jag va melee dps. så bestämde mig snabbt för att Roguen kommer bli min main i Cataclysm dom kan liksom inte be mig att göra något annat än att spamma min jävla sinister strike då :P

Nu ska jag ta på mig kläder och göra mig en nudel till "frukost"

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback