Då jävlar var designen uppdaterad + söndagsmys

Nu jävlar fick jag tummen ur röven och uppdaterade min design lite.
Det är fortfarande Tescho's hello kitty gratismall nr.10 som jag använder. men ikväll har jag inget och göra så sambon är med datorn nere hos grannen under oss och spelar diablo.. så om han fick stanna längre där nere idag och spela så lovade han mig att åka till stan med mig och shoppa. så då fick jag en massa tid över att läsa runt på guider och göra en ny header av kvällens ljus-bilder jag tog.
Nu känns bloggen itne så kall ut längre. den känns.. romantisk som sambon sa när han titta förbi.
det gillar vi :D

Nu ska jag krypa tillbaka till soffan och mysa med Nikita. hon gick lite korv-snuttar när jag lagade mat idag så nu älskar hon mig för ikväll :P jag får passa på innan hon hakar klorna i hälsenan på mig igen :P



Ska mysa ner mig i soffan med den stoooora stickade lapp-filten svärmor har gjort till oss. jag älskar den.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback