I did it!

Ok jag gjorde det.
Jag klippte av luggen! sambon är fortfarande nere hos grannen han kommer bli så ledsen.
mina ögonbryn är dessutom extremt ojämna ena ör ca ½ cm högre upp än det andra. trotts detta har jag varkken nopprat eller gjort något senaste 3 månaderna för jag ville ge dom en reboot. men tydligen ska dom jäxa omjämnt nu. SÅ nu blir det till att noppra ovanpå ett ögonbryn för att jämna ut dom .. sjukt :(

Men så här ser man ut nu -.-
Lite väl kort lugg och  extremt ojämn. kanske ska jag hålla mig till frisören.
ps. ja klockan 4 på natten kan man tydligen få för sig vad som helst. natten tips... gör det inte

Kommentarer
Postat av: Lizze

Hej! Under de kommande sex månaderna kommer jag att kämpa för att gå ner ca 25 kilo. Just nu väger jag 95. Har du några bra gå ner i vikt-tips? Kram! :)



Tyckte att du passade bra i kort lugg! :)

2010-12-28 @ 12:44:57
URL: http://trettiokilo.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback