NEJ jag är inte alls släkt med min mamma

Ren ironi för saken är att det händer oss kvinnor i släkten Blomqvist att vi en dag kommer se identiska ut. och jag upptäkte nyss att jag ser ut som min mamma (dvs mitt hår)
Min mamma är inte känd för sin stiliga haircut. rättare sagt har hon klippt sig själv sen jag föddes. eller ja rättare sagt så har väl min moster monica klippt henne också.
Hon har låååångt hår risigt som en tuss svinto. (FÖRLÅT MAMMA!) Jag vet att hon vårdar sitt hår men all denna hårvård & produkter kan itne rädda en Blomqvist från detta.

Minns jag fick smått panik en dag för ett par år sen när jag var hor firsören för att klippa mig. när min firsör helt plötsligt utbrister "Men gud va tjockt hår du har, och ser ut som det kommer bli väldigt lockigt när du blir äldre"
lockigt för mig = svinto. kvittar hur dyra locktångar jag skaffar mig och hur bra jag gör det så blir mitt hår ett stort svinto-affro när jag är klar då jag har så jåävla tjockt hår som inte vill som jag vill.

Jag funderade på att klippa min lugg själv ikväll men då tänker jag bara "ska jag bli som mamma också sitta hemma oh klippa mig själv jämt"

Jag älskar dig mamma men jag vill INTE få din fina genetiska frilla.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback