Sista dagen av mitt 2010

Ja! Idga är det verkligen sista dagen på 2010 och den ska jag spendera med min smabosn fmailj på nyårsmiddag efter det ska vi till Nynne & Jonas och festa in nyåret. Känner att det kommer bli en underbar dag.
Jag ska göra mig klar på mindre än en timma för vi ska tidigare till sambons familj så vi ska laga en del av maten. eller ja JAG ska göra ungbakad lax på en bädd av rotfrukter :) MUMS!

Jag ska noppra ögonbrynen nu sen ska håret upp en dounut-bun oich så ska jag hitta något till mina axlar :P (att ha ovanpå klänningen.

Blir ett kort inlägg idag sorry för dålig uppdatering senaste men har bara haft annat att göra :)
Tar med min kompaktkameran ikväll så kommer nyårsbilder :)
Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken fin blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-07 @ 19:02:26
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback