Slå in julklappar



Jag ska just börja slå in alla julklappar. Nu är fasen julen inte långt borta.
Igentligen skulle jag & sambon åka till min familj i sverige mellan 22 december fram till 1 januari. vi har biljetten betald och redo men vi har inte bensinpengar och sambon har som jag sagt tidigare praktik. dock fick han semester från torsdag -.-

Men men nästa år! jag lovar!

Fotade katten i bönstret idag. dock var bilden ovan den bästa jag fick haha. hon kan verkligen inte sitta still eller hitta ljuset! dålig modell, DÅLIG MODELL!

Ville bara uppdatera så vi vet jag lever fick lite dåligt samvete att jag inte uppdaterar ibland men who cares jag har 20 läsare om dagen WOHO!

Nu blir det klapp-pack! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback