Somnade på soffan ganska stenhårt

Ja fyfan kl 16 minns jag klockan va senast jag tittade på klockan, vaknade upp kl 20.00 till att sambon diskat och höll på och laga oss middag.
Jag som va så stolt över mig själv att jag vaknade glatt när klockan ringde och va hur pigg och glad som heslt. tänkte då för mig själv. "JA äntligen kan jag somna kl 21.00 och sova en hel natt.
Men den drömmen var kort. vaknade som sagt kl 20.00 har nyss käkad middag nu kommer jag inte kunna sova förens sambon ska till jobbet, och då kommer jag säkerligen sova till minst 13-15 på eftermiddagen och hela min jul är upp och ner vänd. buhu!

Nu ska jag sambon sova, jag? ja jag vet inte blir väl ligga och titta på E! eller National Geographic Channel som vanligt hela natten. ska iaf försöka sova på soffan, ingen ide att ligga i sängen och vrida och vända på mig och sucka högt och väcka sambon.

Jag har lite bilder i kameran som ska in i morgon, jag har hela dagen hemma själv i morgon, då sambon är kvar på jobbet till kl 16 för julstädning innan semester kanske tar jag lite mer bilder.

kvällens bild blir en bild på mig från förra julen. i mina snygga hello kitty pjamas. haha Enjoy!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback