Är lite nervös

Åh sitter här och ska snart slänga mig i duschen så jag är fresh tills i mrogon.
I morgon ska jag och sambon iväg till stan och försöka hitta en klänning till mig att ha på bröllops bjudningen på söndag nästa vecka. jag ska även hoppa in hos dropin frisören i stan och klippa mig.!!!
jag är nerväs just nu har jag jätte långt hår aldrig haft så långt hår i mitt liv. men topparna ä'r som svinto då jag bara låtit det växa och växa.

så jag ska toppa mig. Jag va inne på att klippa mig ganska kort. men smabon gillar mitt långa hår.
däremot så ska jag färga det. mörkt igen. mitt hår just nu är utväxt av mörkblont, tidigare överfärgad utväxt som är blond / längderna som blev en missfärgad mellanblond som nu blivit lite röda toner i. tänkte att jag ska nog gå tillbaka till mitt säkra mörkbruna/svarta hår jag alltid haft. men funderar på det där kittet som har slingoor i. ungefär den här färgen.

Tycker bara det är så jävla snyggt. jag menar om jag endå ska behålla mitt långa hår kan jag väl göra det snyggt också :D

 

och klänningen i morgon kommer vara från h&m ofc pallar inte springa i så mycket andra butiker. kansk springer upp till Tøj & sko som har lite mer i min storlek. köpte min nsygga trenchcoat där ♥

 

men men nog babblat måste fan duscha och slappa vid tvn lite.

ska ta före och efter bilder på mitt hår också så får nu ser hur det ser/såg ut :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback