Jag skäms!

Jag har börjat blogga på engelska på aumi.tumblr.com och totalt glömt bort att jag har denna svenska att uppdatera också.
Jag är sämst haha :P

har inte hänt så mycket. allt är det samma solen skiner, hunden lever loppan i trädgården och lillebror kommer på besök i danmark om något vecka eller så.

Vi har även börjat träna & motionera Tea på ett anolunda sätt. vi har på henne selen och så åker jag med cykeln en lugn tu så hon får jobba lite, ibland förljer sambon med på sina rollerblades och låter Tea dra honnom några meter då och då men vi måste först skaffa riktigt dragsele innan hon får dra för mycket mer..
men vi är iaf ute och joggar. ska ta och ladda batterierna på kompakt kameran och ta med mig och filma någon dag.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback