Jag suger på allt vad redigering heter

Åh äntligen har jag redigerat klart alla bilder jag tagit under dagarna jag vart utan internet.

men jag kan verkligen suga apa på att redigera iblnad. kvittar hur mycekt jg försöker så har jag tagit bilden i fel ljus och kan inte göra mycket åt det. suger dessutom på alla dessa kamera-inställningar. måste verkligen ta en basis kurs så jag kan allt om bländare & iso och va fan nu allt är :P

måste dessutom lära mig att fota i standarn läge har en dålig vana att fota allt i Vivid vilket gör att alla färgewr poppar mer. men jag menar det kan jag ju göra i PS xD det är svårt att få en vivid bild att se naturlig ut när alla färger är pissintensiva :P dumma dumma mig.

 

Kurs i foto & redigering va det ja .. ok gott!

Bjuder på en av bilderna på min lilla "valp" Tea

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback