Rejäl sovmorgon

Jag vajnade för c 30 minuter sen klockan är redan 14.00 och det regnar ute, jag är hungrig som bara fan och har ont i ryggen av att jag sovit som en skruvad korv.
Sitter och funderar på vad dagen kan komma med, har funderat på om vi ev ska åka ut till svärföräldrarna och kolla in och mysa lite med kattungarna och ta en kopp thé.

Försöker övertala sambon att vi ska ha en av dom gula tigrerade han katterna som har sjukt stor personlighet och älskar kel och mys. men sambon ör fast besluten på att vi ska ha det största av dom alla i kullarna och det ör en stor grå vit hane, men han ör en sån dör katt som inte görna vill bli klappad och kelad med utan han vill bara mörda din hand och leka och riva ner allt man äger. sambon tycket att vi redan har 2 gula honkatter så han vill inte ha en tredje gula katt. men jag ger mig inte. dom är seriöst så jävla goa.

Ett av våra lilla monster Nikita

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback