Världens finaste klänning

Åh jag kom nyss hem från stan med sambon, frisören va självklart stängd på måpnadagar men som "tur" är ska jag till läkaren i stan i mrogon så åker dit efter läkarbesöket. hoppas att dom har drop-in för tjejer. sambon sa att det iaf är drop-in för killar men menar dom är lite mindre tidskrävande att klippa . eller?

Jag va även inne på h&m och till min förvåning hittade jag en skit söt klänning för endas 179dkk.
sååå fin sambon gilla den skarpt nu ska vi bara ha svärmors tillåtelse till bröllopet. det är iaf inte svart.
ska ta en bild på den till er senare.

köpte även en ljus beige cardigan att hänga över axlarna. skit sött. ska ha mina pärlor till det. kommer blir fin fint.

ha även nyss gjort en frozen cheesecake!!! MUMS! den ska stå i frysen till kl 20-21 i kväll innan vi kan avnjuta den.

ta lite bilder till er senare.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback