Bistick, humlor & inget internet

Inget internet ænnu. vi væntar på att papprena ska hitta till oss så vi kan skriva på och skicka in. fær Telenor hade sagt upp vvårat abonemang nær vi ringde och ville flytta det tiull nya adressen. men vi får en månad gratis plus att vi slipper startavgift osv osv. ganska nice.

men men sitter hemma sjælv just nu och møglar. sambon ær inne i Thisted på banken och gør upp en ny budgett nu nær vi inte behøver betala så mycket. længre.

Och medans jag vart hemma blev jag stucken av en geting I SOFFAN! helt plætsligt stack det bara till och halva armen svullna upp. AGGHHH lipa som en liten barnrumpa. gør verkligen skit ont.

och på toppan av det så råkade en humla komma innanfør mintt byxben och brænnde mig på benet ochså. folk sæger humlor ær harmløsa. well dom har då fan aldrig haft en panikslagen humlpa i byxbenet. fyfan va det brænner. blir bara så less. igår va vi vid en liten sjø som dom lappar blue lagune dør det ør hetl kristallklart vatten. blev biten av blindningar (tror dom heter så) 7 GGR!!!! gør ont i hela kroppen. vet inte hur mycket min kropp kan ta.

jag kommer bli en galning som sitter och sprutar insektsmedela runt omkring mig så inget kan komma i nærheten av mig.

Men nog om det fær nu ska jag ta en glass från frysen och tycka synd om mig sjælv. hoppas vi får internet snart. hatar det hær mobila bredbandet.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback