Dags att säga godnatt

Nu har man nyss vart ute och rastat hunden en runda innan läggdags. i morgon ska vi tvätta kläder och börja småpacka lite inför flytten om 2 veckor.
Jag vill verkligen flytta nu nu NU!
men men ska endå regna hela veckan så kan likväl packa och dona här hemma.

i morgon ska jag även försöka fixa med designen lite gillar inte dropdown menyerna dom ä'r helt osammanhängande och hur jag än fixar med margon padding eller va fasen det är för att justera dom ju mer fel blir det. till och med lagt in hela designkoderna från grunden men dropdown menyerna förblir ojämna får se om jag gör en helt egen design i mrogon eller vad jag ska göra. får allt se vad som hittas på :P

nu ska jag sova godnatt! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback