Egoboost!

Ja jag läste nyss på Blondinbellas blogg att hennes bok kommer släppas 4 Augusti. jag måste erkänna att jag funderar på att köpa boken. läsa allt hon har suttit och knaprat på senaste tiden. Jag har alltid tyckt hennes åsikter kring saker är väldigt bra sen går det ju dock "ryckten"i denna lilla bloggvärld som säger att hon inte alls står för det hon säger och skriver. men ska jag vara ärlig så lörde min mamma mig att aldrig ta rykten på för stortallvar så jag säger bara go go bella!

ser fram emot att få läsa en bok vart titel är Egoboost - överlevnads guide till unga tjejer.
jag är inte så "ung" längre fyller endå 26 år i vinter men jag har alltid haft det svårt med allt från ren mobbing till utfrysning för min ganska udda stil i min "ungdom" jag hade. jag va tjejen som hade långt blondt hår som en dag kom till skolan med svart går med röda fläckar iklippt skikes. jag gick från girly girl till pojkflicka som hängde med grabbarna spela tvspel söp och hade sämst humor. pga det kan jag även i dagsläget ha lite svårt att komma överens med tjejer efter hur jag själv blev behandlad. kanske ser jag bellas bok lite som en sen räddning. den ego boost jag behövde/behöver. om inget annat tror jag det kan bli en rolig läsning.


ps. jag älskar böcker

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback