Förbannade Twitter widget

HAHA serisöt jag blir galen :P
jag är inget geni när det kommer till stilmallar och kodmallar men min twitter widget får typ små borders i sid pga entry headers har det xD och kvittar hur jag fölrsökt att få allt inom twitterbiten att lyda en egen del av stilmallen så vill det inte funka så jag gav upp min twitter widget får fan i mig ha den där jävla 1px bordern runt mitt fulla namn :P
det är typ allt som är fel.

Hunden ligger med huvet i mitt knä och halvsover. utanför är det ett jävlka liv ikväll negativ del med att bo mitt i centrum på 1 våning vid en väl använd gågata på helger! haha blev mcyket där.


Men om lite mer än en vecka bor jag här. denna bild är tagen i April inifrån sovrummet ut emot stranden. bakom det vita grannhuset ligger havet, hamnen och långa ständer :) älskar danska kuseten! (igentligen är det Limfjroden men det är en del av havet)
jag kan knappast vänta! mycket att göra i trädgården dock. växer ogräs överallt. ROUNDUP! ;)
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback