Här finns mina hemligheter

Jag Bestämde mig efter mycket om och men att skapa en extra blogg som kommer bli lite mer av min "main" blogg då jag kännde att jag inte kunde vara lika öppen som jag ville vara då familjen & speciellt svärföräldrarna (som jag för övrigt träffar flera gånger i veckan) läser min andra blogg dagligen.

SÅ nu drar jag igång med denna bloggen vid sidan av den andra men som jag nyss sa, så tror jag att denna mer eller mindre kommer bli bloggen jag bloggar i.

tillsvidare har jag tagit del av en helt ok Design grund av Tescho som jag sen gjort lite mer personlig tills vidare. tänkte jag skulle beställa mig en riktigt fin design så snart jag har råd :)

så nu ska jag bara lägga in ett inägg / kategori lite som en bas. en liten början fårn det gamla, sen ska jag faen sova. klockan är ju 01.35
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback