Smallville season 9

OOHH ja jag har kollat ca 4 avsnitt av season 9 nu. sista season innan jag måste vänta på season 10. bleh! går för fort. vad ska jag göra när jag ör klar?
men men till saken. jag började på season 9 och är helt fast som vanligt storyn blir mer och mer spännande men på ett sätt öven lite överbriven ibland. inget ör ens i närheten så puttinulligt och gulligt som i början då det va en kärleks historia av Clark & Lana osv osv nör han sprang runt i smallville och röddade folk från att trilla av stegar. nu är det alien invasons och green arrow och meatior freaks på hög nivå. nu har folk i hela världen meateor infections av ett metior regn som bara va i smallville?!?!? men men fortfarande ruskigt bra.


och nu blir det nog laga mat och ett par avsnitt till ikväll. sitter så jävla bekvämt bara. fyfan för att göra hemmafrusysslor.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback