Størsta jævla spindeln någonsin

Hej underbara.
Jag vet att det kommer vara bildløst och tråkigt i bloggen i en vecka nu. orkar inte lægga in bilder på denna datorn då det inte ens ær våran utan den ær sambons brors. Jag sitter och tittar på tv. och sløsurfar lite, medans sambon stædar ut garaget/hobbyrummet/tvættstugan från spindelvæv.

FYFAN vilken stor spindel det va hær inne idag. Den satt på kæksgardinen i stora køket. den va stor min handflata med benen ofc. men fyfaaaan va æckligt. sambon tog lite bilder på den jag vågade inte gå næra. sen hittade sambon en minst lika stor i garaget. dærfør stædar han nu. detta va spindlar som åt upp mindre spindlar. løskigt som fan.

Hunden ligger i soffan hær med mig och har drømmar och sparkas haha. så søtt.

Nu børjar Rachel Zoe på tv. så ska allt kolla på det.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback