En kaka serverad på silverfatet

Sitter uppe hela natten idag, för igår så vaknade jag 15.00 och visst jag är törtt just nu könner för att ta en powernap till kl 09.00 eller något just nu. men ska pressa lite till.
Idag har jag mest suttit och degat vi åt mat från grillen för jag pallade inte vara reding hemmafru och laga mat idag. snart så flyttar vi och snart fyller jag åt. till nästa helg ska jag laga kalpos till 10 personer WOHO födelsedags middag :)

Spleat lite League of Legends ikväll med Chris han är så go som orkar stå ut med mitt nooberi och spalr med mig :) så tacksam för det, inte nog med det så snackade jag med min kaka ikväll! inte snackat med han på flera år, även om han finns på min facebook så har det lixom aldrig blivit av, vart lite ytligt snack ibland men det är en sån där varm känsla inom mig när man får kontakt med så mångagammla vänner, Ann-sofie, Tomas, Kaka osv osv varm blir jag. och jag får bara lust att ta en vecka eller två till sverige och hälsa på allihopa! hoppas jag får kontanshjälp här ifrån danmark om jag får det så är det inte så farligt att ta båten över och ta tåget någonstans. gud vad jag skanar alla.

nu ska jag ta mig ett glas juice sen får vi se om jag powernappar eller om det blir powerkoma.

ps. bildlöst inlägg men nu har jag iaf sambons webcam (som är sjukt mycket bättre än min skit) så jag kan ta en bild på mig själv då och då. folk vet ju knappast hur jag ser ut nu för tiden.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback