Ja då var man tillbaka

Vart borta ett tag då min dator va i stort behov av en liten putsning. Medans jag har vart borta så har det händ grejor kan jag lova. vissa bra vissa dåliga. Börjar med dom dåliga då det alltid är roligare att avsluta ett inlägg med roliga nyheter.

Vi har bara en katt kvar, den aggresiva Nikita, fast hon är snäll nu. Hunden har fått ett nytt hem hos ett par inte allt så långt från oss dör hon har dagliga promenader och 500m till hudnskog och böst av allt en hudnkompis. något av det värsta vi vart med om va att säga hejdå till Tea men det blev för dyrt att bo där vi bor just nu och dit vi ska flytta är det inte plats nog och inte tillåtet att ha djur (vi ska försöka hålla katten hemlig (så SHHHH).

Det leder oss till dom goda nyheterna. då det kommer kosta oss ca 2000 danska kr i månaden i värme nutill vinterna av att bo här så kan vi inte bo kvar hät i vårat lilla hus. utan den 1 December nu så kommer vi få tillgång till en ny liten lägenhet i Frøstrup, där har vi just nu smabons familj och runt hörnet så bor alla vönnernan i ett och samma hus. vi kommer spara en massa pengar. Jag har dessutom gett upp ridningen på Nordthy rideklub då jag inte kännde att jag ens lärde mig något och betalade ca 300 kr i månaden på att rida en häst jag inte passar ihop med. Jag ska lägga dessa pengar på busskort och gymkort inne i Thisted. nu jävlar finns inga ursäkter.

här är iaf en snygg layout av nyan med möbler osv som sambon målade i paint. (snygg jag vet jag vet!)



Nu ska jag göra annat än att sitta hör så detta får duga för denna gången :P

Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Haha ja :D Perfekt mix.

2010-11-15 @ 21:17:16
URL: http://Darksess.soclog.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback