Snart smäller det

Jag är lite borta från bloggen just nu för jag har lite annat att göra och tänka på. Jag & sambon ska om 15 dagar flytta till lägenheten och vi är i full gång med att tvätta mängder med tvättmaskiner och rensar lite vad som ska slängas och vad som ska sparas och vad som ska packas till lägenheten.

Dessutom om 17 dagar så fyller jag 26 år ! kommer kännas konstigt att inte fira födelsedagen med familjen ännu ett år men jag ska prata med mamma i telefonen och det finns alltid skype, facebook & msn utöver det.
Sen har jag ju sambons underbara familj att fira med. det blir att jag & sambons storebror Heinrich kommer fira våra födelsedagar ihop i år igen. vi ska ha familjemiddag och jag ska baka en massa gott till fikat efter maten :P

Jag och sambon ör verkligen inne i en period då vi bakar... haha vi kan få för oss att baka kladdkaka kl 23.00 eller nattkakor om vi är vakna länge. Idag ska jag ner till spar och köpa sylt på sån där tub/flaska för jag ska göra små syltkakor med jordgubbsylt MUMS!

Har heller inte använt min kamera så mycket på senaste men ja ... inte haft til eller lust till det då det hänt så mycket på senaste. dessutom är datorn formaterad nu så alla mina gammla systemkamera bilder försvann då jag inte orkade spara allt. men väl i nya lägenheten så kommer det fram igen. då ska det bloggas och fotas för fullt. kommer få ett lite mer aktivt och socialt liv än vad jag har här i denna havsutsikts hålan ingen besöker :P

kommer börja träna på gym inne i stan, vi har vännerna tvärs över gatan och sambons familj någon km eller 3 ner. kommer bli underbart. just nu sitter jag bara hemma jämt... går inte ens bussar hör ute.. fyfan!

Avslutar allt med en mobil bild på gymmet där jag brukade träna som jag vill tillbaka till snart :) Det är ett obevakat gym så det är ganska lugnt där vissa tidpunkter :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback