Dagen som bara försvann

Sitter här och har lite ångest över hur dagen bara försvann idag. sambon kom hem runt 14.00 tiden idag och sen vipps så däcka han på soffan, och när jag skule dit och väcka han så somna jag också. vi vaknade kl 19.00 tiden och va helt lamslagna och trötthet båda två.
Nu är klockan äver 23.00 och vi har just börjat vakna. Eller jag har iaf.
Undrar lite över vad jag ska göra, om jag ska tvinga mig själv att sova eller om jag ska spela WoW, eller om jag ska kolla tv eller supernatural.
I morgon har jag iaf bestämt mig för att ta Tea till hundskogen om vädret och sambon tillåter. Idag har hon vart ett energiknippe och känner mig lite illa till mods pga det.

Tea på våran promenad på stranden.... Frihet

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback