FYFAN vad jag fryser

ÅH jag är så dum!!
Jag har inte tänkt på att slå på värmen idag för det har vart ganska behaglig när solen legat på idag så vipps så blev det mörkt ute och det käns som jag bor på ett ishotell. så snabbt ut i garanget och slog på pumpen till värmen så nu håller elementen på att bli tokvaram och goa.

Det blir kycklingburgare till middag för andra dagen i rad nu. Men det är svårt att springa fram och tillbaka till köket för kattungarna är snabba som FAN! nu. öppnar jag grinden kan dom gå från att sova i lådan till smita igenom grinden innan jag själkv snabbt är förbi. lite jobbigt. men dock får dom vara i köket tills nu tills dom blir bättre på att gå på lådan. vi har heltäckningsmattor överallt i hela huset förutom lilla köket. så sker det en olycka kan vipps hela huset bli en offentlig toalett för alla katterna.

Fixade till bloggen lite mer höst & haloween färger och vipps så såg den lite mer vid liv ut.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och hoppas huset blir varmt fort, blir levande ljus och kycklingburgare och en billig chokladkaka till efterrätt.

bjuder på en till bild från dagens lilla höstfotograferign i trädgården.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback