Hemmagjord face & bodyscrub

Ikväll är jag hemma själv igen då sambon är iväg på bio med en polare. så jag har hemmamyskväll med dusch och scrub och avslutar med en kopp gott té och allt medans jag drar på denna låt på högsta volym här hemma och sjunger och fjollar mig.

 

Jag har gjort min face & body scrub ikväll vilket INTE är för folk med fet hy.

Jag har Olivolja, socker, havregryn, pressad citron & rosmarin. dock shadde jag inte rosmarin idag så jag tog timjam och hoppas det luktade gott också haha.

 

En liten skål såhär räcker till hela kroppen den är väldigt dryg jag brukar få lite över.

Jag kan dock inte säga exakta mått av alla saker i jag går mest på känsla :P den ska bara väldigt klumpig av socker och havre med lite olivolja. scrubba försiktigt då det kan vara lite grovt ibland. prefekt att använda ca 2 ggr i månaden att mjuka upp huden och få den scrubbad.

 

nu väntar min dusch :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback