Hittade mig massa gottigheter

Jag & sambon är nu hemma igen efter en halv dag på stan och handlat mat. eller ja det känns som det iaf.
Vi Vvar på Frugtlagret som är typ blomster dokoration & grönsakshandel. köpte mig en massa grönsaker.

På väg ut ser vi att dom redan säljer julgranar utanför... då menar jag inte plastgranar utan riktiga nerhuggna granar.... FÖR FAN oktober är ju inte ens slut. jag tänker först på julgran efter min födelsedag i början av december!

På Føtex så köpte vi mera mat och grönsaker. vi skulle göra egen panerad kyckling med zuccinipasta i tomatsås. ett recept som är 420kalorier / portion, något som sambon även kunde tänka sig att äta.... MEN kom ju på att kycklinegn måste vara helt tinad om vi ska kunna panera dom bra, och vi är hungriga nu. så det blir en sista dag med skit mat, vi ska äta korv med bröd! klassist och charmigt sådär :P

Hittade även en blender på Føtex som bara kostade 100dkk så vi köpte den med så jag har något till alla mina soppor och smoothies. så glad så jag har redan lekt med min nya blender gjort en smoothie på 50/50 hallon & blåbär och apelsin/ananas/äpple juice. lätt och snabbt ... den är skit god.

Nu ska jag snart börja göra våran glamorösa korv med bröd middag.
Bjuder på en till bil från randers regnskov

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback