Kallt som attans

OJ vad det är kallt ute, Jag var nyss ute med hunden en sista gång innan jag ska sova.
I morgon runt 10.00 tiden så ska vi åka till Randers Regnskov!
Det ska bli roligt som fan, ska komma ihåg att lägga kamerabatterierna på laddning för i morgon ska jag fota apor och tropiska djur. hoppas bara man får ta kort där inne utan blixt självklart :) Jag ser dock inte fram emot döskallegrottan, där är det kackelackor och spindlar högt och lågt. usch nej!

Mitt i kylan så kommer vi vara inne i stora kupoler där det är runt 27-29 grader året om. Där det känns som man är och vandrar i riktig regnskog och det är vattenfall och repbroar och en sjö, tropiska fåglar och apor och andra sjur högt och lågt. ÅH jag ÄLSKAR djur. så detta kommer bli hela höjdpunkten på mitt år (efter Italien självklart).
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback