Natt funderingar

Bleh säger jag först och främst. runt kl 19.00 ikväll så blev jag sjuk, frös som bara fan och allt snurrade som om jag vore sjösjuk, mådde illa som fan och magen känndes helt kaputt. bestämde mig för att gå och lägga mig och vila lite. men bad sen sambon om att få sova. jag vaknade kl 01.00 och sen dess har jag suttit här pigg som en mört. men nu börjar jag bli pigg.
Då började jag fundera på när jag senast var sjuk... men om jag ska vara ärlig så minns jag inte. Inte när jag va riktigt sjuk. med feberfrossa snorignäsa och när det gör ont i hela korppen av att vara vaken.

En annan sak är att jag dessutom nu på natten känner mig rastlös. oftast innan jag träffade min sambo så va jag vaken hela nätterna och brukade resultera i spontan bakade kakor och börd iblnad lagade jag långkok. Ibland stickade jag en hel halsduk, vissa dagar skura jag toaletten.

Är det bara jag som blir sådör äckligt produktiv mitt i natten om man vaknat så här konstig tid och är pigg?

Känner mig ibland hur jävla knasig som helst. ibland har jag storsätdat hela lägenheten och plockat och donat och när klockan är runt 08.00 ( helt ok tid att väcka grannarna på) så brukar jag vara redo med damsugaren i största hugg. när jag är klar äter jag lite frukost och sen lägger jag mig på soffan och toksomnar till nyhetsmorgon (dvs innan jag flytta till danskeland)

Jag funderar på i natt nu att baka en blåbär & hallonpaj som jag kan väcka sambon med om ett par timmar, men så börjar jag tänka på det och funderar på om jag orkar.
Känner mig fortfarande krasslig men på samma gång känner jag att jag vill baka baka baka!

Meh det blir nog kolla tv och däcka trots allt
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback