Ännu en dag i kattriket

Sitter här och svettas ihjäl. det är svinvarmt i vårat sovrum om mornarna då solen logger rakt på hörnet av huset där sovrummet är. helt sinnes sjukt vad varmt det kan vara.

 

Denna morgon fick vi leta rätt på siska igen och visa henne att man skulle ligga ner hos kattungarna, sätter vi henne inte där och väcker kattungarna så skiter hon i dom. hon har ingen anign om vad hon ska göra så hon gör inget.

så vi får vara på henne lite sätta henne där och sitta och kela med henne så hon stannar.

Jag ska endå in till stan igen och köpa mjölkersättning bara för att ha hemma ifall siska vägrar mata.

 

men men nog om det. kommit på att bloggen handlat mest om katterna sen dom kom i fredags. men iaf har jag något att blogga om :) känns roligt att hittat ett litet tillfälligt tema, vardag, katter hunden & stallet. eller ja det temat kan ju fortsätta. jag ska även be sambon ta med sig kameran och stanna en stund när jag rider i morgon kanske filma eller ta bilder :)

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback