Bokmal!

Nu sitter jag här och är hur jävla pisstrött som heslt, har nyss läst 5 kapitel i "Å andra sidan" (orginal titel: The other side of the story) av Marian keyes en mycket intressant bok hittils. jag ÄLSKAR Marian Keyes bäcker. har läst nästan alla. ska beställa hem "Oväntat besök på star street" och "En förtjusande man" & sist och inte misnt "Sushi för nybörjare" trotts att jag har sistnämda på danska. tror jag måste läsa den på svenska först haha

och så kolla jag runt lite till visade sig att det finns två bäcker till "Under täcket" & "Tankar från sängkanten" som jag heller inte har ännu.

Har en hel hög med bäcker jag måste läsa som jag fick av sambons lillasyster när jag först flyttade till danmark (alla svenska utom 2 på engelska)


men men nog pratat om böcker och mer sömn!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback